Hulp bij inloggen en veelgestelde vragen:
Wanneer je klant wordt zal je een werkgeversportal krijgen. Op zich spreken alle stappen voor zich, maar op deze pagina beschrijven wij toch hoe de aanmelding verloopt en tegen welke “problemen” je aan zou kunnen lopen. We helpen je natuurlijk graag en daarom hebben wij de volgende onderdelen op deze pagina beschreven:
De eerste e-mails en eerste keer inloggen in de portal:
Wij hebben je aanmelding verwerkt en in de portal hebben wij de proforma loonstroken klaargezet.
1) Je ontvangt van ons een e-mail met inhoudelijke terugkoppeling van je aanmelding incl. wat je allemaal moet doen om de aanmelding helemaal af te ronden.
2) In een tweede e-mail ontvang je onze overeenkomst die je online kunt ondertekenen.
3) In een derde e-mail (zie afbeelding) ontvang je de activatie van je werkgeversportal. Klik op de blauwe regel om je account te bevestigen.
Wachtwoord instellen:
Wij raden aan om je account NIET via een mobiel apparaat te activeren, maar via een computer. De reden hiervoor is dat je bij het opstellen van het wachtwoord beter kunt zien of je aan alle eisen voldoet. Dit zijn de eisen voor je wachtwoord:
- Minimaal 15 tekens
- Gebruik een hoofdletter
- Gebruik een kleine letter
- Gebruik een nummer
- Gebruik minimaal 1 van deze speciale tekens: ! @ # $ %
- Gebruik GEEN < > speciale tekens!!
De eisen voor het wachtwoord is één van de beveiligingsmaatregelen die door de software is ontwikkeld om de persoonsgegevens in de salarisadministratie te beschermen.
Tweede keer inloggen:
Onbekende locatie (IP adres)
Één van de beveiligingsmaatregelen die in de software is ingebouwd is het controleren van je IP adres (de locatie waarvandaan je probeert in te loggen). Dit zorgt ervoor dat hackers moeilijker in je werkgeversomgeving kunnen inbreken. Hierdoor zijn de persoonsgegevens in de salarisadministratie beter beschermd.
Als je vanuit een “nieuwe locatie” probeert in te loggen dan lukt dit niet direct. Onder het vakje van het wachtwoord komt in rode tekst te staan dat je een onbekend IP adres hebt, zie het voorbeeld.
Tegelijk met deze melding zal je een e-mail ontvangen met de vraag of jij de persoon bent die probeert in te loggen vanuit deze onbekende locatie, zie het voorbeeld
Klik op de blauwe regel om je IP adres te bevestigen. Vervolgens kun je inloggen en zal je toegang tot de portal krijgen.
Als je deze e-mail ontvangt, maar niet zelf hebt proberen in te loggen, dan adviseren wij om direct je wachtwoord te wijzigen. Iemand heeft namelijk je gebruikersnaam en wachtwoord correct ingevoerd, maar had niet een IP adres dat als veilig bevestigd is en toegang tot de portal mag krijgen.
Wachtwoord wijzigen of wachtwoord vergeten
Om je wachtwoord te wijzigen kun je inloggen in de portal en rechts bovenaan naar Gebruikersprofiel gaan. Hier zie je de knop Wachtwoord aanpassen. Vul je huidige wachtwoord in en vervolgens het nieuwe wachtwoord. Denk aan de eisen die gesteld worden aan een nieuw wachtwoord. Sla het nieuwe wachtwoord op.
Maar wat nu als je jouw wachtwoord vergeten bent voordat je überhaupt hebt kunnen inloggen… Ga dan naar het inlogscherm en klik op de grijze tekst: Wachtwoord vergeten?
Meerdere bedrijven in jouw login (bijvoorbeeld een administratiekantoor)
Als er meerdere bedrijven in dezelfde omgeving staan zou je rechtsboven (1) kunnen switchen naar het andere bedrijf in dezelfde omgeving (2).
Dit zeggen onze klanten
Yannick van Soest
Fijne communicatie en ze helpen je graag met vragen ook al heb je weinig verstand van de materie.
Sander Rovers
Super service! Eerlijke prijzen, goed advies, altijd op tijd en proactief! Echt een aanarder!
Jorrit Albers
Alles werd supersnel geregeld en ze hebben mij helemaal ontzorgd. Bijzonder goede service!
Danny Allessie
Uitstekend verlopen set-up van DGA loonadministratie. Prima suggesties, ze hebben het bij SimpeleLoonstrook in de vingers.