Als administratiekantoor heb je kennis van financiële administratie, maar salarisadministratie is niet altijd jouw ding. SimpeleLoonstrook helpt je bij de salarisadministratie van jouw klanten.
Salarisadministratie
voor Administratiekantoren!
Voor vele (kleinere) administratiekantoren verzorgt SimpeleLoonstrook de salarisadministratie van hun klanten. De boekhouder houdt zich bezig met de financiële administratie en heeft vaak weinig kaas gegeten van salarisadministratie. Om die reden worden wij vaak de partner die dit stukje dienstverlening verzorgt. Hieronder lees je hoe wij jou ook kunnen helpen bij de salarisadministratie van jouw klanten.
1 login voor al je klanten
Als administratiekantoor krijg je een login waarmee je bij alle salarisadministraties van jouw klanten kunt komen. Na het inloggen met jouw persoonlijke login zie je alle bedrijfsnamen staan. Selecteer het bedrijf en je ziet vervolgens de portal met alle salarisdocumenten en informatie die jij nodig hebt voor de financiële administratie.
Elke klant een eigen login
Wij kunnen al jouw klanten een eigen login geven zodat zij in hun eigen portal hun salarisadministratie kunnen bekijken. Medewerkers kunnen ook een medewerkersportal krijgen. Hierin zien zij enkel hun eigen loonstrook en jaaropgave.
Koppeling met boekhouding
Met veel boekhoudpakketten is een automatische koppeling mogelijk. Bij het verwerken van de loonrun communiceert onze software met de boekhoudsoftware. De loonjournaalposten worden dan automatisch in de juiste periode (memoriaal) verwerkt. Hierdoor heb jij minder werk aan het overnemen van de getallen en zijn fouten ook verleden tijd.
Facturatie
Afhankelijk van jouw afspraak met de klant kunnen wij jouw kantoor of de klant direct een factuur sturen. De ene boekhouder biedt zijn klant een alles-in-één prijs aan en de andere klant wil graag de kosten direct gefactureerd krijgen. Afhankelijk van de afspraak zorgen wij voor de juiste factuur met tenaamstelling en omschrijving.
Salarisadministratie voor het scherpste tarief van Nederland!
Door slim gebruik te maken van automatisering, software en standaard workflows kunnen wij onze producten en diensten voor een scherp tarief aanbieden. Bekijk de prijzen die wij hanteren op de prijzenpagina of vraag een offerte aan voor die klant die salarisadministratie nodig heeft.
Bekijk de pijzenpagina
Wil je graag even telefonisch contact? Wij zijn goed bereikbaar tijdens kantoortijden op 085-060 1441
NU BELLENOntvang een offerte en de aanmeldinformatie!
.
Werkgeversportal:
Alle documenten op één centrale plek binnen onze online werkgeversportal. Denk hierbij aan de loonstroken, jaaropgaves, loonheffingsaangiftes, SEPA betaalbestanden, loonjournaalposten en cumulatieve jaaroverzichten.
Belastingdienst:
Via onze software sturen wij maandelijks de salarisinformatie ook naar de Belastingdienst en het UWV. Je hoeft hier als ondernemer dus niet naar om te kijken, je hoeft alleen maar op tijd de loonheffing betalen. De te betalen loonheffing ontvang je tijdig via een e-mail met daarin de uiterste betaaldatum, bedrag en betalingskenmerk.
Werknemersportal:
Jouw medewerkers krijgen een persoonlijke login voor hun medewerkersportal. Hier kunnen ze alle loonstroken en jaaropgaves terugvinden die wij voor hen gemaakt hebben. Wanneer de nieuwe loonstrook in de portal staat ontvangen zij tevens hiervan een melding per e-mail.
Pensioenfonds:
Wanneer je aangesloten bent bij een pensioenfonds sturen wij via onze software de salarisadministratie informatie ook naar het pensioenfonds. Vanuit het pensioenfonds ontvang je vervolgens de te betalen pensioenpremies.
Werkgeversportal:
Alle documenten op één centrale plek binnen onze online werkgeversportal. Denk hierbij aan de loonstroken, jaaropgaves, loonheffingsaangiftes, SEPA betaalbestanden, loonjournaalposten en cumulatieve jaaroverzichten.
Belastingdienst:
Via onze software sturen wij maandelijks de salarisinformatie ook naar de Belastingdienst en het UWV. Je hoeft hier als ondernemer dus niet naar om te kijken, je hoeft alleen maar op tijd de loonheffing betalen. De te betalen loonheffing ontvang je tijdig via een e-mail met daarin de uiterste betaaldatum, bedrag en betalingskenmerk.
Werknemersportal:
Jouw medewerkers krijgen een persoonlijke login voor hun medewerkersportal. Hier kunnen ze alle loonstroken en jaaropgaves terugvinden die wij voor hen gemaakt hebben. Wanneer de nieuwe loonstrook in de portal staat ontvangen zij tevens hiervan een melding per e-mail.
Pensioenfonds:
Wanneer je aangesloten bent bij een pensioenfonds sturen wij via onze software de salarisadministratie informatie ook naar het pensioenfonds. Vanuit het pensioenfonds ontvang je vervolgens de te betalen pensioenpremies.
Jouw eigen persoonlijke portal
Alle documenten centraal op één plek

Alles wat je nodig hebt!
Jij bent natuurlijk expert op het gebied van financiële administratie, belastingen en begeleidt jouw klant met de vragen die zij hebben rondom administratie. Waarschijnlijk heb je minder kennis van salarisadministratie of wil je de wet- en regelgeving hier omtrent niet bijhouden. SimpeleLoonstrook verzorgt met slimme software en een online portal (in NLD of ENG) de salarisadministratie. Jij als administrateur (boekhouder / accountant), je klanten en hun werknemers ontvangen de documenten die nodig zijn rondom de salarisadministratie. Denk daarbij aan de loonstrook en jaaropgave voor de medewerker. De verzamelde loonstraat, SEPA betaalbestand netto lonen en te betalen loonheffing voor de werkgever. Maar ook de loonjournaalposten en overige informatie rondom de salarisadministratie voor jou als boekhouder.
Stap 1
Heeft de klant al een Loonheffingsnummer?
JA: Ga door naar stap 2
NEE: Vraag deze via het aanmeldformulierdan bij de belastingdienst aan
aanvragenStap 2
Download ons simpele aanmeldformulier en vul deze volledig in.
Download formulierVerzamel alvast:
-
Brieven belastingdienst: loonheffingen nummer, sectorcode en premies
-
Per werknemer ontvangen wij graag een kopie van het getekende contract
Stap 3
Stuur het aanmeldformulier + de gevraagde documenten naar aanmelden@simpeleloonstrook.nl
aanmeldenGraag ontvangen wij:
-
Volledig ingevulde aanmeldformulier
-
Brieven belastingdienst: loonheffingen nummer, sectorcode en premies
-
Per werknemer ontvangen wij graag een kopie van het getekende contract
Heb je nog vragen?
Stuur een email via onderstaande button of bel ons tijdens kantooruren.
Wil je een kostenindicatie? Gebruik het formulier en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Ontvang een offerte en de aanmeldinformatie!
.